onsdag 13 april 2016

Vilda västern!

Idag fick jag kommentaren "Vilda västern" av sonen. Berodde nog på mina fina ljusbruna mockastövlar med fransar. Kände för att sätta på mig en kjol idag, så en jeanskjol med knappar kändes rätt. Därtill en top från H&M med broderier och riktigt vida ärmar. Kändes nog lite Vilda västern så då passade fransstövlarna. Dagens accessoarer blev en armring från loppis och ett par långa örhängen shoppade i Nice, som jag tycker passar perfekt till broderiet på blusen. Ytterplagget, en tunnare trench coat från Lindex som jag tycker är superfin. Den är lite annorlunda då den inte har någon krage och så är den utställd nertill. Tyvärr trivs jag inte riktigt med den då jag har ganska lång överkropp och skärpet känns på mig som att det sitter för högt upp, men! Ska man vara fin får man lida pin! Nåja, riktigt så illa är det inte, den funkar. Yee haw! Nu hoppar jag upp på cykeln, kan leka att det är en häst!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar