måndag 4 april 2016

Poncho x 2!

Jag började outfiten idag med att ta fram en slags poncho i blommigt med vit botten och svarta fransar, som jag har köpt på loppis för ett tag sen, men det är premiär idag. Tyckte att det skulle bli snyggt med helt svart under då ponchon hade så mycket färg i sig. Sen kom jag då till fötterna och skorna och fick syn på mina röda spetsiga boots med taxklackar, det borde ju bli klockrent! Och jag tycker själv att det blev så. Smycken behövdes nästan inte, men en ring, stora svarta ringar i öronen och ett skinnarmband åkte på. Ytterplagg den här tiden på året är ju lite svårt så här mittemellan. Min yllekavaj från J Lindeberg som jag älskar kom fram igen efter vintern, men något saknades, det behövdes något mer i rött. Kom då på att den stora röd och svartrutiga sjalponchon skulle passa perfekt. Så fick det bli! Alltså poncho x 2! Känner mig laddad för att starta upp en ny klass på min skola just idag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar