fredag 8 april 2016

Trevlig fredag!

Jag tror att den här veckan blev mycket orange. Jag vet inte riktigt varför? Idag åkte det på en lång väst i orange och orange fjäderörhängen. Jag gillar ju den färgen så det beror väl på det! Västen är köpt på MQ och är deras eget märke som heter Zoul och jag tycker att deras kläder är riktigt fina. Jag har köpt ganska många plagg därifrån genom åren och denna väst har några år på nacken, typ fem eller nåt. Under västen helt svart, top med trumpetärm, flarejeans och så accessoarer! Örhängen av fjädrar och en mässingsarmring. Min långa svarta trenchcoat och en rolig sjal med fransar från Esprit blev utsidan. Bootsen passade väl sådär, visserligen ett par coola sådana med en massa nitar, men kanske inte helt rätt till det övriga, men ibland går det snabbt. Ha en trevlig fredagkväll! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar