tisdag 12 april 2016

En rosa rand!

En rosa rand på ett par sneakers var upprinnelsen till dagens outfit. Jag tog och tvättade mina gamla New Balance sneakers, för jag hade tänkt att slänga dem, men efter tvätt blev de ju riktigt fina. Så jag ville ta på dem och snöade då in på den rosa randen i sulan. Alltså, jag tog på en rosa tröja från Hope, rosa fjäderörhängen och flera rosa armband. Ett par svarta utsvängda jeans och min ljusrosa kappa. Till sist en sjal i en knalligt rosa ton. "Du ser ut som en Barbie" sa en av mina elever idag!? Jag vet inte hur man ska tolka det, men jag gör väl som vanligt, jag försöker vara positiv! 







Jag avslutade en lååång arbetsdag med att lyssna på den kloka filosofen Gunnar Åsberg (också kallad Sveriges roligaste filosof). Kan varmt rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar