tisdag 26 april 2016

Gullig!

Jag har alltid varit rädd för att se för gullig och snäll ut. Ganska knäppt egentligen för man vill ju faktiskt vara åtminstone lite snäll. Hursomhelst idag kände jag mig ändå lite snäll och gullig i min klädsel. Speciellt mina accessoarer, tre smycken köpta under "Pilgrimseran"! För tio år sedan skulle alla ha smycken från Pilgrim och förstås även jag gick på detta. Så idag tog jag på två halsband och ett par örhängen som är både ganska små och "snälla" för mig då jag för det mesta brukar ha ganska stora smycken. Till smyckena en lång rosa linneskjorta från Maria Westerlind som jag hittat på second hand. Den har många fina detaljer, bl a dessa fina knappar vid ärmsluten. Jag snöar ju ofta in på detaljer. Till den en längre tunn vit kofta och ett par tjocka vita tights. Kände att det var lite kalsongvarning på dem och var inte helt nöjd, provade med ett par ljusblå jeans men bytte tillbaka till dessa vita. Trotsade kylan idag också -6 grader imorse och körde på med ljusa färger, men mössa och torgvantar behövdes verkligen och till det min rosa kappa och vita sneakers! Får se hur gullig och snäll jag blir idag?






Ett gulligt armband från Lindex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar