söndag 17 april 2016

Katastrof!

Nu var det verkligen katastrof i mitt dressing room, som jag kallar det. Dags för en uppryckning! Det brukar speciellt behövas när det är årstidsväxlingar. Byta ut tjocka kängor mot tunnare skor, gå igenom mer sommarlätta kläder för att se vad man har. Jag brukar iallafall glömma bort vissa saker från tidigare säsonger. Så idag var det dags! Bekväm klädsel gäller återigen. Tog ett par ankelkorta träningsbrallor från Puma och en svart linne T-shirt. Klart! Bara att köra igång... Skulle sedan ut en sväng på stan och precis som igår, tog en svart långkappa ovanpå städoutfiten, mina röda stövletter, örhängen och en scarf. Fixat och riktigt snyggt, tänkte inte på att det var träningsbrallor som var under. Till sist rött läppstift och solglasögon. Ska bli skönt med lite ordning och reda! 





Kunde inte motstå ett par röda runda solglasögon från Lindex på stadsrundan. Kände mig lite som modeikonen Iris Apfel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar