måndag 11 april 2016

Varmt!

Idag hade jag ingen aning om vad jag skulle sätta på mig. Jag visste att det skulle bli en solig dag och då mitt nya klassrum blir väldigt varmt då solen ligger på så behövdes något svalt. Det blev den här V-ringade toppen från Wera som blev starten. Ett par rostfärgade byxor och stövletter i mocka till den. Ovanpå min hemvirkade långa naturfärgade kofta med fransar. Ett brett armband från indiska och min fina ring var de enda accessoarerna som behövdes. Till sist en etnoinspirerad väska som jag köpt på loppis. Innan jag hoppade upp på cykeln så kastade jag på mig min "filtkappa" i rostfärg. Japp, så var det klart! Det blev nåt idag också!






PS Fick de här fina servetterna av en kompis, jag vet inte om hon tyckte att budskapet passade in på mig!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar