fredag 15 april 2016

Skepparjacka!

Idag gick det snabbt! Jag ville vara tidigt på jobbet för jag har sååå mycket att göra! Så ett par loose fit jeans och en löst stickad (av mig) vit tröja. Ett par vita höga sneakers från K Cobler och därtill mässingssmycken, en bred armring och en ring med en vit sten från Indiska. Då var insidan klar. På utsidan kom pricken över i, min vita fina skepparjacka med bandbroderier i guld från Ralph Lauren. Den är jag riktgt glad över, köpte den i New York när jag var där för ett par år sedan. LV väskan kommer från Paris som jag hittade på en antikmarknad. Nu känner jag mig helt plötsligt som en riktig globetrotter. Men idag är det en vanlig fredag i gamla E-tuna! Känns också bra. Ha en fin sådan! 








Köpte årets majblomma av barnbarnet. Ett säkert vårtecken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar