lördag 23 april 2016

Glad!

Jag blev så himla glad när jag hittade igen mitt fina halsband med en stor grön fjäder. Som jag har letat! Överallt trodde jag, i väskor, på hyllor, i mina smyckesaskar, ja precis på alla ställen jag kunde komma på. Men häromdan när jag  skulle ta på mina mormorskängor så var den nåt som tog emot, mitt efterlängtade halsband hade hoppat ner från sin krok och rakt ner i stöveln. Så idag fick det följa med mig tillsammans med en grön blus från Bondelid. Blusen är lite kort och väldigt vid, så det kan bli lite "gravidvarning" men om man tar ett långt linne under (idag ett naturfärgat med spets) så tycker jag att det är ok. Ett par ljusa jeans till och ett par höga sneakers också i grönt. Dagens ytterplagg är en rolig jacka med rödrutiga ärmar och samma foder, köpt på en outlet i NYC. Den är lagom varm en sån här gråmulen vårlördag. 






Hur vackert är det inte nu på våren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar