fredag 29 april 2016

Födelsedag!

Idag är det min födelsedag och jag har nått den ärbara åldern av 55 år. Känns riktigt bra. Jag tycker att man ska fira och vara glad för varje år som man får hänga med. Idag blir det bara firande med mannen. Fick frukost på sängen och ska avsluta med att gå ut och äta. Dess emellan ska det jobbas och packas loppissaker då vi ska stå på en stor loppmarknad imorgon. Så ett par korta utsvängda jeans, mina fina mintgröna sneakers, en naturvit baströja med spets och ovanpå den en obestämbar top i naturgrått som är nåt mellanting av en kofta och en kaftan. Jag gillar den mycket. Dagen till ära satte jag på mig ett nytt halssmycke från BikBok som har både fjädrar och tofsar, allt "snyggt" på en gång. Ett par örhängen i blått åkte också på. Fortfarande kallt på mornarna så jag tog en pälsfodrad jeanskappa från loppis och en rolig, pastellig sjal med tofsar. Nu ska 55:an ut och åka!







2 kommentarer: