onsdag 20 april 2016

Nagellack!

Som ni vet om ni läst mina deviser så gillar jag ju färg och förstås också nagellack med färg. Köpte mig ett nytt sådant i en lilarosa färg med inslag av glitter. Snyggt! Det lackades genast på och måste då förstås matchas upp med outfiten. Tog på ett mörklila linne och på det en ullig ljuslila tröja från Wera med roliga detaljer, små knutar, vid ärmsluten. Ett par ljusa jeans och ett halsband som jag köpt på julrean på H&M i samma färg som tröjan, blev perfekt. En riktigt bred silverfärgad armring och en ring togs på, då var insidan klar. Hade lite problem med vilka skor jag skulle ta på (hade ju inga lila!?! Måste nog bli nästa investering ;-) det slutade med ett par mormorskängor i brunt. Till sist min bikerjacka i naturvit och en rolig schal som jag har virkat. Ut i solen, för det ska bli sol idag!







Igår stod det ett orange nagellack i mitt fack på jobbet och med det en liten lapp. Tack gulliga Petra för omtanken. Nästa färgskala blir förstås orange! :-)

2 kommentarer: