måndag 25 april 2016

Ljust och fräscht!

På våren längtar man ju efter att ta på sig kläder i alla ljusa färger och speciellt i vitt. Idag trotsade jag kylan och klädde mig vårlikt fastän det var minusgrader på morgonen när jag cyklade iväg. En vit långärmad tröja från Wera med en rolig krage och ett par ljusa jeans. På fötterna mina vita halvhöga sneakers. Halsband av snäckor var det riktigt somriga idag, jag tänkte att det kanske passar bäst på stranden, men det är långt dit så det fick hänga med. En stor mässingsring och flera armringar åkte också på sen var det bara ytterplagget kvar, blev min svarta Hilfigerkappa, mössa, handskar och torgvantar. En stor vit hemstickad halsduk behövdes också, tog till slut fram ett par runda solbrillor. Ut i kylan! När kommer våren på riktigt?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar