onsdag 27 april 2016

Cowboy!

En sån otrolig tur jag har haft med mitt arbetsliv att jag fått jobba med barn. De är ju fantastiska! Både roliga, smarta och så spontana. Jag har så kul varje dag på mitt jobb. Att jobba som lärare är som jag brukar säga "världens roligaste jobb, men också världens jobbigaste". Idag t.ex. fick jag höra direkt på morgonen, "Du ser ut som en cowboy Britt" direkt blir man på gott humör. En cowboy? Förmodligen var det mina spetsiga bruna boots med rött skinnfoder som hon såg. Kul! Till dem ett par smala jeans ett spetslinne i ljusbrunt och en ylletröja!! i beige/brunt. Fortfarande kallt! Ett stort halsband och en armring i bärnstensfärg och lite rött. Rött läppstift till det och till sist min mockakappa och en brun fransväska från Indiska. Lite olika nyanser av brunt, men jag tycker inte att det gör så mycket då det är flera. Nu ska det bli en bra jobbardag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar