fredag 1 april 2016

Loppis igen!

När man är ledig mitt i veckan så hinner man med en massa saker som man annars inte gör, t.ex. gå på loppis i lugn och ro utan att det är så mycket folk som det annars är på helgen. Så jag for iväg och kom hem med en hel påse med roliga grejor. Dagens omlottröja från Esprit var ett av fynden, jag tycker att den är hur fin som helst, speciellt färgen, lite ljust vinröd med något djurmönster. Under ett linne då den kändes lite väl urringad. Ett par korta jeans och mina vinröda boots i krokopräglat skinn. I öronen ett par stora ringar också ett fynd från gårdagen. Jag har en förmåga att tappa örhängen så det behövdes fyllas på i lagret. Till sist också några ringar runt armen. Gårdagens svarta Hilfigerkappa och en vinröd halsduk behövdes på morgonen.
Nu väntar en solig dag! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar