söndag 24 april 2016

Orm!

Jag gillar som många andra olika typer av djurmönstrat. Och idag blev det fokus på orm. Ett ormörhänge, ett skinnarmband med nitar med ett ormliknande mönster och ett par blanka byxor också med något reptilaktigt diffust mönster. Nästa djurmönster, en leopardmönstrad top med lite spets fick bli överdelen på dagens outfit. Ytterplagget idag blev min kära mullvadsgrå mockakappa som jag köpt på second hand, ofta är ärmarna för korta för mig på äldre plagg, ett tips är då att sticka muddar som man syr fast längst ner och då blir det genast en annan känsla och look. Så har jag gjort på den här kappan. Idag var det dags för ett "homeparty" där man ska sälja kläder från ett märke som heter "House of Lola". Får se vad det är?








Ett par boots i någon metallicvariant fick följa med ut idag.

Kläder från "House of Lola".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar