torsdag 7 april 2016

Grått, svart och lite RÖTT!

Samma tråkväder idag som igår! Och när man klär sig är man ju beroende av vädret, iallafall i mitt jobb. Jag kände för en casual look idag! Min första idé var en grå college T-shirt från Acne Jeans som från början var mannens, men nu tror jag att den har blivit min. Under den en svart långärmad baströja. Sen var det nederdelen, valde ett tag tills jag bestämde mig för mina fuskskinnbyxor. Det här kändes ju väldigt färglöst så en varmt röd tubsjal behövdes, tog också upp färgen på naglarna! Accessoarer blev örhängen och ring från Cos och ett flätat skinnarmband med nitar från Joy. Jag har tyckt att den kedjan har varit lite tråkigt tantig, (nu är ju jag tant, men inte på det sättet!!) men jag har ändrat mig litegrann, speciellt tycker jag att vissa av deras smycken är värda att titta på. Slutligen mina grå sneakers och en mörkgrå jacka med rött foder som gjorde sig bra med resten. Det ni inte fick se idag är den vita regnjackan som fick följa med på cykelturen!







Man får ta in våren när den lyser med sin frånvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar