onsdag 6 april 2016

Självlysande!

Regn,regn,regn!! Idag kändes det som att det blivit höst igen, regn och blåst! Bäst att ta på nåt bra på fötterna när man ska kliva runt vattenpölarna, kände inte för stövlar då jag mest skulle vara inne. Valde mina höga självlysande sneakers som har en rejäl plastsula, perfekt mot regn. Lika bra att gå all in med knalligt aprikosfärgat. Nagellacket satt redan på naglarna, så en tröja och armring i samma färg och till sist en naturvit scarf med orange ränder. Ett par loose fit jeans åkte på och sedan min svarta Hilfigerkappa, lagom tjock en sån här dag. Tänkte också skriva om en annan trotjänare som fick följa med till jobbet idag, min fiol! Den har följt mig genom alla år och åker fortfarande fram då och då. Idag skulle jag repa inför en musikaluppsättning som ska sättas upp i slutet av terminen. Dags att mysa med en tidning som jag hittade på ICA idag!










1 kommentar:

  1. Du är så bra på att pigga upp i det trista vädret. Självklart roligare att vara orange i detta väder än att vara grå! Kram

    SvaraRadera