tisdag 1 mars 2016

Zebra/Leopard

Idag blev det lite djuriskt, på byxor och handskar. Färgskalan var densamma. Har fortfarande inte hittat igen den riktiga inspirationen för att klä mig, men det blev förstås nåt idag också. Jag började med mina zebra eller tigermönstrade byxor i ett sladdrigt tyg. Funderade och bytte flera gånger på överdelen och det slutade med den här jackkoftan som färgmässigt blev perfekt. Ett annorlunda halsband i formen av en asymmetrisk stjärna och svarta remmar tog jag på, tror att jag köpt det på en resa till Spanien för några år sedan ("krimskrams ni vet"). Örhängen behövdes också till "Lilla My frisyren", ett par ringar med svarta hängen på, jag tror att de har blivit mina favoriter, kommer från Indiska. Ytterplagget samma som igår men med svarta accessoarer, halsduk och UGG:S, hade blivit stor skillnad på outfiten om jag valt skor med klackar, men idag kände jag för bekvämt. Handskarna blev som sagt ett par svarta med leopardkrage på. Blev ändå rätt kul med både tiger och leopard. En positiv dag kan börja. Äntligen vårmånad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar