söndag 13 mars 2016

Testing, testing!

Ibland när jag får lust så kan jag prova olika outfits och hur det går att kombinera. Tro nu inte att det är nåt jag gör varje helg för det är det långtifrån. Men idag var jag tvungen att testa ett plagg som jag väl köpt på någon rea förstås och inte använt särskilt mycket, men jag tycker om den. Jag säger den för jag vet inte riktigt vad plagget heter. Det påminner om en flygaroverall med korta ben och då den har långa ärmar och korta ben blir den för varm på sommaren och svårburen andra årstider. Jag känner mig lite larvig i den. Dumt för jag gillar den ju! Så idag testar jag. Overallen, bruna strumpbyxor (inte svarta, tycker att bruna också är ok) och ett par mockastövlar med fransar. Smycken? Ett par stora örhängen och en ännu större armring. Ja, vad ska man säga? Inte så tokigt kanske, frågan är vad man ska ha för ytterplagg? En lång kappa borde funka och min Michael Kors väska blir nog perfekt! Gör som jag idag! Testa lite olika outfits och var lite wild and crazy! Testa nåt oväntat! Perfekt att göra på en gråmulen söndag! 








2 kommentarer: