torsdag 10 mars 2016

Herrväskor!

Jag blir irriterad på att man ibland gör både skor och väskor för damer lite larviga! Man ska ofta sätta dit någon krusidull, en färgglad detalj, någon liten blomma eller liknande. Så jag tittar rätt ofta på herravdelningarnas väskor, skor går tyvärr inte då storlekarna är fel. Kolla in sneakers t.ex. De är oftast mer stilrena på herrarnas. Alltså, så började jag med väskan idag som jag köpt på Brothers. En väska i jeanstyg med mockadetaljer, den känns lite avslappnad och skön. (Jag visar också min träningsväska som kommer från H&M:s Marnikollektion på herrsidan förstås, också den i blått och i skinn.) Till väskan något blått, ett par brokiga byxor, en naturfärgad singoallatop och en tweedkofta i blått för värmen.Flera olika armband bland annat mitt viktigaste!! Och till det bruna stövletter och min beige långa kappa med knytskärp och en blå halsduk med tofsbollar. Idag lyser solen och våren är här säger de på radion!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar