måndag 28 mars 2016

En slö dag!

Sista dagen på påskhelgen bjöd in till en slappardag! Läsa, sitta i solen, umgås med sonen som är hemma från Skellefteå och bara vara, var det som hände idag. Då krävdes det en skön outfit. Jag började med en tjockare T-shirt i camomönster med knappdetaljer från Zara och under den en långärmad baströja i liknande färg. Till den ett par korta utsvängda jeans som känns rätt i vår, har som vanligt gått på trenden! Ett par klassiska platta cognacsfärgade boots, de passar också bra på sommaren då de är så nätta och tunna. Till sist en bred armring i mässing med bruna stenar och strax innan fotot tog jag på mig en hatt som hängde i hallen, den matchade så bra i färg. Då var påsken över för den här gången, men jag har lyxen att vara ledig veckan som kommer! Härligt!!








Jeansen på min roliga äggduk!

Vårsolen gjorde så att löparskorna kom fram, dock ingen löpning, de fick bara luftas på en promenad, det kallas för mjukstart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar