tisdag 8 mars 2016

Långa kappor!

Långa kappor är nåt jag gillar. Det är både välklätt och praktiskt. Idag blev min outfit kappa gånger två. Då jag igår frös så mycket på jobbet tänkte jag förhindra det idag, så jag utgick från min tjocka gråmelerade filtkappa som man kan ha inne på vintern och som ytterplagg på vår och höst.  Den är såå varm och skön. Under denna en vit transparent spetsblus med ett linne under. Det är ett riktigt fint broderat mönster på den. Till sist byxorna som jag funderade på, fick bli nästan mysbrallor med "puff" nertill. Vita sneakers och kappa nr två, min svarta långkappa med knytskärp. Vit pälskrage för att knyta ihop det hela med skorna. Det blev en salig blandning idag också, fint och slappt om vartannat. Dagens accessoarer blev också en blandning av loppis, Björg och Rock by Sweden. Vågar inte cykla idag på den isiga vägen så det blir liftning med mannen. 



Blusens broderi på ärm.


Loppisörhängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar