söndag 6 mars 2016

Kärlek!

Vi människor glömmer ofta att leva här och nu. Jag följer Paolo Roberto på Instagram och han förespråkar verkligen att ta tag i saker och inte vänta på rätt tillfälle. Rätt tillfälle kommer inte av sig själv utan det gäller att själv bestämma sig, vad gäller träning eller andra saker. Därför är det så viktigt att man försöker göra saker som är kul och att man inte väntar med detta. Så jag är glad över att jag har börjat med denna blogg som jag tycker är kul och vissa tycker säkert att det är ytligt och fånigt. Gamla människan, ja ni vet den svenska jante! Men jag bryr mig inte, jag fortsätter! Så! Dagens outfit, vida höga jeans som man blir lite "rultig" i,  men jag bryr mig inte om det heller, en T-shirt med elefanter (elefantens symbolik är många goda saker t.ex. visdom och äktenskaplig lycka) och en marinblå jacka med dragkedja och lite fickor. Sneakers idag igen, ett par grå sådana. Min gråsvarta kappa och en blå (dagens färgklick) stor hemstickad krage. Och till sist lite mer färg, ett orange läppstift. Ta hand om er därute och gör saker som ni gillar! Stor kram!



Lite "krafs" åkte förstås också på, armringar och en ring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar