torsdag 3 mars 2016

Kjol!

Idag längtade jag efter något kjolaktigt. Jag kanske är på väg tillbaka att gilla kläder igen? Det fick bli den här sköna kjolen i "joggingtyg", den påminner om ett par mysbrallor upptill, men sen är det ju alltså en kjol. Jag har läst i olika stilböcker var kjollängden ska sluta för att det ska se bra ut och vilken ålder man ska ha si eller så, bla, bla, bla.....som ni förstår så bryr jag mig inte, jag tar det jag själv gillar och det kanske inte alltid blir bra, men det är ju jag! Så till kjolen en grå baströja och en svart lång virkad svart kofta som kommer från second hand och svarta strumpbyxor. En sjal i tigermönster, grått och svart och smycken i silver och svart. Mina svarta, bästa, skönaste, som hängt med längst boots med spännen från Bronx tog jag på till sist. Ytterplagg samma som igår, det blir annorlunda med strumpbyxor och boots med lite klack än jeans och låga skor. Dags att starta en gråmulen och rolig torsdag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar