torsdag 17 mars 2016

Silver!

Jag är ju ingen silvermänniska, men jag tränar på det och den här väskan kunde jag inte motstå när jag såg den. Dessutom har den lite gulddetaljer. Jag tycker nog att den är både ful och snygg och alldeles för mycket, men jag gillar den, så idag blev det invigning! Då gäller det att den övriga outfiten är lite neutral, så det blev svart och vitt. Mina vita långkalsongliknande byxor och en svart bastop underst, en svart kaftan med fransar i ett transparent tyg med mönster adderades (lite jobbig att cykla med för fransarna fastnade överallt). Dagens accessoarer blev en ring som jag köpte på Cosbutiken i Stockholm igår, också i silver (köpte också ett par örhängen i samma kollektion, men de tog jag inte idag) ett ganska stort halsband och en armring i svart och silver. På fötterna vita kängor och ytterplagg min långa svarta kappa igen. Slutligen en vit stickad av mig halsduk. "Nu ser du ut som en präst" sa mannen innan han hoppade på tåget mot Stockholm. Ja, kanske det? Får prova att predika lite på jobbet!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar