onsdag 2 mars 2016

Vinröd!

Jag fortsätter med mitt tråktema! Typ jeans och tröja! Idag blev det bästa mina vinröda boots i dagens outfit. Det var dem jag började med. Jag kan snöa in på små detaljer, t.ex. sulorna på dessa, en smal kant i ljusbrunt faktiskt gör skon lite mer intressant tycker jag och jag vet att det är lite nördigt! Till dessa behövdes något mer vinrött föra knyta ihop det hela, fick bli två olika baströjor, en kortärmad och en lång. En scarf adderades också i vinrött förstås med stjärnor på. Mina favvojeans och min tjocka mohairtröja i ljusgrått som jag har stickat, togs på, jag tyckte att den gick färgmässigt ihop med stjärnorna på scarfen! Nördig igen!! Ytterplagget idag blev min gråsvarta kappa och en lång vinröd hemstickad halsduk med fransar. Ärmarna på tröjan får gärna sticka ut ur kappärmen, blir bara en extra accessoar, till sist svarta handskar. Kallt igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar