tisdag 29 mars 2016

Fix & trix!

Idag är det en hemmadag full med fix och trix! Behövde också åka till jobbet en sväng för att inreda ett nytt klassrum. Bekväm outfit igen! Istället för mysbrallor tog jag ett par fina "mysbrallor"! Ett par mönstrade i svart, grått och gult i sammetsjersey med vida ben. De kan användas till både "fint och fult" som jag brukar säga! Idag blev det till fult, men ta på ett par festliga skor och en fin topp, så vips blir det festklätt! Idag tog jag ett linne i brunt och en svart kofta över. På fötterna, grå Nikesneakers och sist min svarta långa vårkappa och min fina gula sjal blev invigd som jag köpte i Portugal. Tog också på ett par örhängen, lite snygg kan man ju vara även om man bara är hemma! Dags för lite fix och trix!




Fix och trix med lite växter!

Pelargoner är mina favoriter på sommaren! Finns så många olika sorter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar