onsdag 9 mars 2016

Glömt!

Det är alltid bra att städa, rensa och sortera bland sina kläder och accessoarer. Jag är så lyckligt lottad att jag har ett rum där jag har mina saker, så det är lätt att få en överblick över vad som finns. Ändå blir det ofta väldigt rörigt och stökigt när man på mornarna alltid har lite bråttom och kläder och annat bara blir liggandes. Då är det bra att sortera och röja upp ibland. Mitt problem är att jag har svårt att göra mig av med saker så det fylls hela tiden på och då måste man strukturera om. Därför hittade jag den här koftan i en hög som jag faktiskt glömt bort. Den är köpt i New York på någon outlet. Färgen är beige/svart spräcklig och den har klädda skinnkanter och ett knytskärp. Till den ett par culottebyxor och mina nya svarta, spetsiga mockaboots med fransar. Det bästa idag var att jag hittade en stor armring som jag också glömt i min låda med sådana. Den gick helt i färg med koftan. Så kan det gå när man städar och sorterar lite. Ytterplagget, min svarta Filippa K kappa och en lååång halsduk.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar