söndag 27 mars 2016

Påskamiddag!

Idag är det dags för påskamiddag med barn, barnbarn och släkt! Kul, kul! Överraskades av Thea som en påskgumma, så fin! En av anledningarna som jag kommit på till att jag gillar påsken, är alla färger som helt plötsligt är tillåtna. T.ex när man dukar, man kan blanda och ge, ju mer destå bättre. Dagens dukning innehåller många dalatuppar i trä som tas fram varje påsk. Dagens outfit innehöll en färg, men en knallig sådan, mina knallrosa jeans från Bumerang. Till det en naturvit blus från Ralph Lauren och en virkad lång kofta med fransar som jag har gjort själv (börja virka vetja om ni inte redan gör det, det är såå avkopplande och kul, och man ser resultatet direkt). Smycken, två halsband i rosa från Pilgrim och en massa olika armband, dagens skor ett par vita i tyg från DKNY. Nu drar jag till Blåkulla, bättre sent än aldrig! 








Blåsippan ute i backarna står.........

Mina fina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar