onsdag 30 mars 2016

Fina mysbrallor igen!

När barnbarnen kommer på besök är det också bekvämt som gäller. Dagens övningar blev t.ex. vattenkrig inomhus!!! Jag tog på mig ett par "fina mysbrallor" igen. Den här gången ett par utsvängda sådana. Jag blev inspirerad av Sanne Salomonsen som jag såg på en konsert för nåt år sedan, hon hade ett par superhäftiga utsvängda byxor på sig och jag tänkte då att jag inte skulle våga vara så häftig, men när jag i höstas hittade dessa så tänkte jag på Sanne och vågar hon så vågar jag. Alltså dessa supersköna byxor som passar till både vattenkrig och annat fick bli dagens början. En långärmad baströja i vinröd rostig ton som matchade byxorna och en lång tunn jeanskappa. Ett långt fjäderhalsband, stora ringar i öronen och mina reafyndboots i vinröd mocka från Mango. Nu kan jag rocka loss som Sanne tillsammans med barnbarnen! 
PS Solglasögon måste på förstås! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar