fredag 18 mars 2016

Rostfärger!

Det här är nog egentligen den färgskalan jag gillar bäst och jag tycker att jag passar i den trots att jag inte är rödhårig längre. Olika rostiga toner, är kanske mera höstfärger, men jag tyckte att det kändes bra idag. Så min fina collegetröja från Rodebjer (en elev sa idag: "Britt, det är inte alla som har ett sköldpaddsskal på ryggen" och hon har ju faktiskt rätt, det ser ut som det, hade jag inte tänkt på. Barn är fantastiska, de har en otrolig iakttagelseförmåga som vi vuxna har tappat bort nånstans på vägen) under den en spetstop som sticker fram nedanför tröjan, ljusa jeans och läderstövlar med fransar. Accessoarer i mässing, stort halsband och armring (mässingssmycken och rostfärger går riktigt bra ihop tycker jag). Till sist handskar, en skinnjacka från loppis i cognacsbrunt och en superfin broderad sjal med både pärlor och paljetter i rostiga färger. Ha en fin fredag alla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar