fredag 4 mars 2016

Virkat, spets och sneakers!

Idag vet jag inte riktigt hur jag tänkte? Det blev en salig blandning av allt möjligt. Det började med den här fina och sköna klänningen i grått som jag köpt i en liten butik i Dubrovnik. Den har en bred vacker spets nertill. Funderade på vad jag skulle sätta ovanpå då det är kallt på jobbet? Det slutade med den här vita virkade ponchon, dock inte gjord av mig. Ett par örhängen av pärlor och ett brett armband också av pärlor blev dagens accessoarer. Kände att jag behövde tagga ner det hela så då fick det bli vita sneakers på fötterna. Ytterplagg, min favvokappa i svart och en stickad sjal i vitt, den här gången gjord av mig. Ja, så gick det till idag! Härligt med fredag igen!


Klänningens spets!

Virkad poncho!




Stickad sjal!

Musslor, kvällens fredagsmys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar