söndag 13 mars 2016

Nya sneakers!

Varje vår tycker jag att man kan unna sig ett par nya sneakers. Förra året var jag i New York och investerade i sådana och där är de ju dessutom riktigt billiga. Men så blev det inte i år utan det blev shopping i gamla E-Tuna. Jag gillar utbudet i Scorettbutikerna så jag begav mig till Tuna Park i lördags och köpte dessa glassiga mintgröna sneakers i skinn från K Cobler (ett roligt skomärke). Jag vet inte riktigt varför det blev den här färgen? Jag har väl förmodligen gått på någon reklam! Det är ju inte alls min färg heller, men vad gör väl det? Så, invigning av skor, och känslan på våren när man tar på ett par nya gympaskor är oslagbar, jag kan komma ihåg hur det kändes när man som barn fick ta på tunnare skor på våren, så lätt det gick att springa...nu springer jag ju inte lika lätt, men ändå. På med ett par ljusa jeans och en tröja i ljusare mintgrön. Ett halsband från Indiska som gick bra i färg och därtill armring, ring och örhängen, idag blev det hela kitet vad gäller accessoarer. Min varmfodrade ljusa skinnjacka och hör och häpna! Hittade en sjal längst in i hyllan i mintgrönt, från loppis förstås och slutligen ett par ljusbruna handskar, dessa med fransar!!! Nu ska jag ut och se om det går lätt att springa.......







2 kommentarer: