måndag 29 februari 2016

Vanlig vardag!

Vissa dagar saknar man helt inspiration för att klä sig, idag var en sån dag. Beror kanske på att man har varit ledig och att den vanliga vardagen är tillbaka igen. Hur som helst, något måste man ju ta på. Så! Ett par utsvängda jeans och en lustig tröja som jag har köpt på en hantverksmässa. Jag tror inte att det är så mycket hantverk i den, men den påminner om en sorts ryamatta, det är små garnstumpar som är knutna på en gles kofta. En ganska rolig idé som man skulle kunna göra själv på något sätt. Mina nya fina örhängen hängde jag på mig. Den långa tjocka beige kappan behövdes då det var kallt imorse. Halsduken till är glest virkad, men det är inte jag som har gjort den, så här kommer en till idé, att virka sådana stjärnor eller blommor och sätta ihop till nånting. Hej och hå! Ut i kylan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar