onsdag 3 februari 2016

Klackar!

Jag blir så trött på klackar! Har ingen mer än jag undrat över varför man inte kan ha lite lagom klackar på skor och stövlar. Jag tycker att det är snyggt med klackar men det blir ju fööör jobbigt att gå när de alltför oftast är så höga. Endera är de skyhöga eller också helt platta och jag tror att både jag och flera med mig vill ha något mellanting. Stövlarna i dagens outfit har alldeles lagom klack och jag gillar deras lite retro, bohemstuk. Till stövlarna ett par jeans, en zebramönstrad blus med volang och över den en halvlång tröj-jacka. Passar bra inomhus på vintern och som ett lättare ytterplagg de varmare årstiderna. Så var det klart, förutom mina örhängen. När håret är uppsatt känns det alltid bra med lite stora örhängen. Dessa kommer från Indiska och jag gillar dem skarpt. Nu ska stövlarna ut och gå och det kommer att bli bekvämt! 








PS Dagens väska kommer från Vera och har massor med fransar som jag giiillar! 

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen med dig om klackar! Skor med höga klackar duger bara att sitta i!

    SvaraRadera
  2. Kallas nog för sittskor Birgitta! ;-)

    SvaraRadera