onsdag 10 februari 2016

Skål!

Idag är jag uppe i 200 inlägg på min blogg. Värt att fira tycker jag! Jag tar fram mina pokaler i mässing som kommer från Skultuna, passar bra dagen till ära och firar lite med mannen. Klädseln idag är en svart bas med skinnbyxor och långärmad tröja. Till det en kortärmad v-ringad blus i grå och rostiga färgtoner som är lite stor och lite kortare fram än bak. Känns avslappnat och skönt, ett armsmycke la jag till, har haft det länge och nästan glömt bort det, men det passade så bra till dagens outfit. På fötterna ett par svarta kängor och till sist svart täckjacka, lång sjal och min fina MK-väska med fransar. Skål och tack för att ni tittar in här ibland. 






PS Idag kom mannen hem med lite ny shopping, till sig själv förstås. "Den som inga byxor har......."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar