söndag 21 februari 2016

Dag ett!

Idag kommer jag att visa fyra olika outfits. Frukost, träning, lunch + solning och till sist middag. Temperaturen här är runt 15 grader. Det är riktigt varmt i lä och i solen och på andra ställen blåsigt och lite kallare. Det gäller att hitta en härlig plats där man kan sätta upp näsan mot solen. Jag låter bilderna tala om mina olika klädbyten.

Frukostdags!

Träning! Invigning av mina nya fina träningsbyxor.

Hittade ett jättefint armband på träningsrundan. Portugal är känt för att göra accessoarer i kork, som väskor, skor, hattar, smycken mm. På det här armbandet är remmarna gjorda av kork och jag blev kär i det direkt. 

En träningströja passar också en vanlig outfit.

Vinterblek och en massa SOL!!!

Utsikt från hotellfönstret.

Kvällens outfit i vitt och en rosa sidenponcho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar