torsdag 11 februari 2016

Leopardboots!

Idag blev jag sugen på att dra på mina leopardboots. Vad skulle jag då lägga till? En top eller kort klänning från H&M:s Roberto Cavalli kollektion som jag köpte för många år sen, kändes kul att para ihop med bootsen. Jag har inte varit riktigt överrens med toppen, den har känts lite bylsig, men idag la jag till en biege kofta och då kändes det okay. Ett par ljusa smala jeans åkte också på och sen var det nästan klart. Någon accessoar måste till, det fick bli ett armband från loppis med fiskar på som är riktigt fint och ett mässingshalsband från Indiska. Cykeldags idag, så lång kappa med knytskärp blev snyggt till bootsen och en mössa för värmens skull. Ut i tråkiga februari.








Lite kvällsshopping hanns också med. Blev väl inspirerad av mannens shopping igår. Halva reapriset är alltid lika kul. Kommer så småningom att visas på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar