måndag 22 februari 2016

"Äga plagget"

Läste i ett magasin på planet att du bara ska bära plagg du trivs i och att det syns om du känner dig obekväm. Du ska så att säga "äga plagget". Så känns det idag. Den här jumpsuiten kommer från H&M och jag älskar den verkligen. Jumpsuit är ju ett riktigt roligt plagg, bara att dra på och sen är det klart, lite som en sparkdräkt. Enda gången som det inte är bekvämt är när man ska på toa, men det är smällar man får ta! Så jag kommer nog att "stråla" i den som det också stod skrivet. Den är stormönstrad i blått med ett mönster något åt Marimekkohållet. Till den tar jag min mc-jacka, väska med fransar och boots i ljusbrunt. Iväg till en mäklare i Tavira här i Portugal och kolla in lite hus och jag känner att jag kommer att "äga plagget". 




Jag och min följeslagare! Bilen alltså! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar