fredag 12 februari 2016

Alla hjärtans dag!

Två dagar för tidigt firades Alla hjärtans dag på jobbet. Fick ta fram min fina collegetröja med ett broderat hjärta på. Jag har visat den förut här på bloggen, men den tål att tittas på igen. Den kommer från H&M:s Victor & Rolf samarbete, broderiet är gjort av någon sorts metalltråd och är riktigt fint, dessutom har jag fått den av maken, riktigt rart. Jag plussade på med mina fejkskinnbrallor (galonbyxor säger maken, inte lika rart) ni har väl förstått att det är ett par av mina favoriter. Så mycket smycken behövdes inte då broderiet är ett smycke i sig, men mitt armband från OXXO och ett par svarta metallringar i öronen fick hänga med, dessutom en röd liten scarf då någon bestämt att man skulle ha något rött på sig, då åkte också det röda läppstiftet fram. Slog till på ett par grå Nikesneakers, en grå väska, svart täckjacka och min långa halsduk i marint och natur. Gjorde inte så mycket att blanda marint och svart. Äntligen fredag!








Dags för lite fredagsmys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar