söndag 28 februari 2016

Struktion!

När man har varit ute och rest är det alltid lika skönt att komma hem igen. Man har laddat batterierna med lite nya intryck och jag älskar dessutom att packa upp. Det är väl nåt fel på mig men så är det. Att tvätta, stryka, stoppa alla saker på sin rätta plats, lite ordning och reda helt enkelt eller struktion som min dotter sa när hon var mindre, en blandning av struktur och organisation, ett mycket användbart ord, det gillar jag. Idag blir det en sån struktionsdag. Men jag måste visa er en fantastisk blus som jag fick syn på i ett skyltfönster igår när vi var på väg till flygplatsen. En "måste ha" känsla infann sig, trots att det var mannens födelsedag och hans tur att få en present, så var jag tvungen att springa in och prova och slutligen köpa detta underverk. En naturvit sak i spets med broderade pärlor, bilden får tala.




Längtar redan tillbaka!


Men!!!! Borta bra men hemma bäst. Frukost i solen på balkongen och knäckemacka med ost, kan inte bli så mycket bättre.

"Struktionsklädsel" Utsvängda tights, svart baströja och en stickad v-ringad tröja. Dags att röja upp bland resväskor och annat!
PS Katten har nog saknat oss!

2 kommentarer: