måndag 1 februari 2016

Mockastövlar!

Jag har varit sugen på att köpa ett par nya riktigt höga mockastövlar, men har stålsatt mig lite då jag redan har ganska många. Kom då på att jag längst in i garderoben har ett par stövlar i mocka som är riktigt höga i skaftet. Färgen är nog vad man kan kalla "musgrå". Kändes kul med kjol till, så att stövlarna riktigt syns, det blev en jeanskjol med knappar. Min fina blus från Ralph Lauren i naturvit och en kofta i melerat grå,vit,svart med trekvartsärm åkte på. Smycken blev virkade örhängen (inte virkade av mig) och några armband i olika naturfärger. Dagens väska i läder och kanvas är köpt på loppis, en militär pryl, jag vet inte vad den heter eller användes till, men jag gillar den. Dags för lite snö igen. Men cykeln funkar idag också! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar