onsdag 17 februari 2016

Present!

Blev överraskad av min syster idag av ett spännande paket. Jag fick en jättefin och gosigt skön morgonrock av henne för att jag varit så "duktig" och klarat av 200 inlägg i bloggen. Det var ju faktiskt hon som lurade mig till att börja med detta roliga, att blogga. Den fina morgonrocken har ett blåvitt paislymönster, påminner om nåt porslin. (Nu blir mamma glad då hon älskar allt blått.) Jag känner direkt att jag kommer att få den här som en favorit, materialet är någon sorts fleece vilket jag älskar när det gäller morgonrockar, bättre än frotté tycker jag. De är lätta och värmer direkt. För skoj skull hoppade jag i de här galna pälstofflorna som jag köpt på loppis förstås, de är riktigt varma. Tusen tack Ulla för den fina presenten och för att du har lurat in mig i bloggvärlden! 






Fick också ett boktips för lite nya idéer, så nu jäklar....

4 kommentarer:

  1. Ehh...hitta din stil med Hedvig...Med Britt ska det väl stå?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir väl nästa projekt Petra, att skriva en bok, ha ha!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera