fredag 5 februari 2016

Jul igen!

När jag var färdigklädd idag fick jag lite julfeeling! Hjälp! Det är ju det minsta man vill ha den här tiden. Jag tror att det började med mina röda stövlar, eller var det kanske nagellacket? Hur som helst mycket julrött blev det. Som sagt, röda stövlar, en svart kjol som är assymetrisk nertill och har en vit linning, lite sportig kan man säga (på åttiotalet kallades tyget för vct, jag vet inte vad det betyder). En röd kofta som jag inte är riktigt överrens med, vet inte varför, men jag har stickat den själv, den åkte iallafall på. Kändes lite tråkigt med bara den tråkiga koftan så jag fläskade på med mitt stora halsband med "diamanter" i rött, svart och transparent. Ytterplagget, min fina svarta långa kappa med knytskärp och gårdagens fårpälsboa. Ett par röda handskar till blev också ett måste. Japp! Då var det klart! Nu är det jul igen......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar