torsdag 25 februari 2016

Finaste plagget!

Det finaste plagget som jag har packat ner åker på idag. Det är en långärmad top i naturvitt med fransar (fransar idag igen!!) och flera applikationer. Jag får nästan en känsla av tatueringar när jag ser på dessa. Den är riktigt tunn och sval och passar även en riktigt varm sommardag. Idag åker det på ett tunnt linne under då det är lite kyligt här. Ett par jeans och mina fina nyinköpta stövletter från Mango. Mer behövs inte förutom solglasögonen förstås! 






Här i Faro finns det otroligt många vackra dörrar. Ett litet smakprov kan du se här!

Min skinnjacka från Rock'n Blue har hängt med i många år.

Hittade ett par fina örhängen i en liten butik. Alltid lika kul att handla accessoarer, speciellt när man är på resa. Mannen kallar det för "krimskrams", men jag håller inte med, för rätt accessoar kan faktiskt höja en hel outfit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar