torsdag 18 februari 2016

Tråkfebruari!

Jag vågar påstå att februari är den tråkigaste månaden på hela året. Det är bara en endaste lång transportsträcka till våren som man längtar efter. Då är det tur att man jobbar med barn som är så roliga, man får skratta varje dag tillsammans med dem. Idag t.ex. blev jag kallad för Einstein och det var inte för att jag var så smart utan det var min frisyr som liknade honom. Ha ha!! Till denna underbara frisyr hade jag tagit på ett par bruna blanka jeans från LEE, en svart v-ringad top med vida ärmar. Ovanpå detta en sjal från Lindex Missonikollektion som jag hittade på loppis. Den är riktigt stor och känns som ett helt plagg. Ett par bruna boots och smycken i brunt och mässing. Spräcklig vitsvart kappa som ytterplagg och en brun halsduk. Jag gillar kombon svart brunt som ni förstår. Dags att träffa de roliga barnen.






3 kommentarer:

  1. Blir alltid glad av att se dig och dina häftiga outfits men det värmer också att du har roliga elever. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att gillar bloggen. Och barnen är ju alltid BÄST!

      Radera
  2. Blir alltid glad av att se dig och dina häftiga outfits men det värmer också att du har roliga elever. Kram!

    SvaraRadera