lördag 6 februari 2016

Mässa!

Idag var det dags att bege sig till den kungliga huvudstaden igen. Den här gången fick mannen följa med. Vi skulle på en mässa i Kista som handlade om utlandsboeende. Planen är att vi längre fram tänker bosätta oss i Portugal. Outfiten blev nog ganska tråkig, visserligen är ju svart alltid gångbart, men visst är det väl roligt med lite färg. Jag fick nästan lite skäll av min mamma här om dan för att jag hade för lite färg på mina outfits på bloggen, själv gillar hon turkos, blått och liknande och de färgerna spelar ju inte riktigt i min liga. Det snyggaste idag var nog min fina, svarta långa Werakappa med knytskärp. Annars mest svart. Svarta flarejeans, svart ganska lång blus med trumpetärm och min pälskrage. Tog bruna stövletter och handskar för att bryta av lite och till sist min svarta MK väska. Smyckena blev sparsmakade, min halskedja från Georg Jensen och en smal armring i guld. Nu blir det spännande att kolla in husmarknaden i Portugal!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar