tisdag 23 februari 2016

Solglasögon!

Solglasögon är en riktigt cool accessoar! Det är ju bara att kolla in alla kändisar, alla bär solbrillor! Jag är en som väljer att köpa billiga sådana och har istället ganska många par att välja på. De kan ju lätt gå sönder och jag vill ju ha många olika färger att välja mellan så att man kan matcha upp det med resten av outfiten. På den här resan har jag med mig två par, de senaste kommer från Lindex och det andra paret från förra årets Werakollektion på Åhléns. Jag älskar stora glasögon och tycker själv att jag passar i sådana, beror kanske på att jag har ett stort huvud och mycket hår. Får jag på mig ett par små ser jag inte klok ut. 







Min favvomat! Mmmmmusslor!

När jag är ute och reser klär jag mig ibland annorlunda än hemma! Man vågar mer på nåt sätt. Ganska dumt egentligen. Dagens outfit är ett sådant exempel. Strumpbyxor och jeansshorts, svart långärmad tröja och en lång svart kaftan med fransar som har ett riktigt fint mönster och solglasögon  förstås! Får nog försöka såhär hemma också! 



Omväxlande väder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar