tisdag 9 februari 2016

Bättre sent än aldrig!

Igår blev äntligen min kofta klar som jag skulle göra klar till jul. Så blev det alltså inte, berodde kanske på att jag valt ett sånt krångligt mönster, så det tog längre tid än jag räknat med. Men igår blev den alltså äntligen klar och idag åkte den på. Valde ljust grått under, jeans och baströja, för att slippa för mycket julkänsla. Accesoarer, en sjal också i ändå ljusare grå ton och mässingssmycken, armringar, örhängen och en ring. Slutligen ett par ingångna boots med nitar. Ytteroutfiten blev idag helt grå, passar bra en grå dag som idag. Men innehållet i dag blir nog allt annat än grått.......






2 kommentarer:

  1. Jag förstår att tröjan tog tid! Vilket mönster....fint. Själv har jag påbörjat en i slätstickning😉

    SvaraRadera
  2. Slätstickning är också bra Petra, omväxling förnöjer!

    SvaraRadera