måndag 15 februari 2016

Kallt och soligt!

Så var det då kallt igen. Termometern visade på -10 i morse och mitt fordon var som vanligt cykeln. Bara att plocka fram någon tjock ylletröja. Men jag började med den naturvita oversize blusen med broderier och tofsar. Jag har köpt den på H&M i någon butik i Stockholm. När jag reser brukar jag vilja kolla in olika H&M butiker speciellt i storstäder. Mannen brukar tycka att det är onödigt då det finns hemma, men det är inte samma utbud överallt. Så var det t.ex. med den här blusen, har inte sett den hemma i Tuna. Så den hamnade under min tjocka sköna omlottkofta med knytskärp som jag själv har stickat, den är såå varm. Ett par ljusa jeans till och på fötterna ett par bruna boots med lite kedjor och spännen. Accessoarer blev det dåligt med idag, bara mina vanliga ringar och guldkedja. Nu är det bara att bita i det sura äpplet! Ut i kylan!







Kurre katt ville också vara med idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar